در سیستم بازاریابی شبکه ای، بخت و اقبال در پیگیری مشتری نهفته است و به نظرم سخنی درست است، زیرا بیشتر افراد یا دست کم کسانی که در این زمینه تخصص لازم را ندارند، به هیچ وجه پیگیر مشتری نیستند.
اگر به مشتری (همکار احتمالی) می گویید در وقت مشخصی به او تلفن می زنید این کار را بکنید. حرفه بازاریابی شبکه ای پر است از کسانی که با شور و اشتیاق با مشتری قرار بعدی را می گذارند، سپس در عمل آن را از یاد می برند.
فعالیت کاری خود را با بهره گیری از سررسید یا تقویم پیش ببرید، زیرا مردم این شیوه را تحسین می کنند.
✅ مهم ترین کاری که در رابطه با فالوی افراد باید انجام دهید در یک نکته نهفته است:
آن نکته چیزی نیست جز قرار بعدی!!
هدف از هر پرزنت و پیگیری، صرفا ثبت زدن افراد نیست. اگر شما هر قراری را با ترتیب دادن قرار بعدی به اتمام برسانید، سرانجام مشتری موقعیت را در خواهد یافت و تصمیمی تاثیر گذار می گیرد.
(اریک وور)
درباره این سایت